2017. szeptember 8., péntek

Üdvözöllek



Jó napot mindenkinek!

Köszöntök mindenkit eme nemes napon eme csodálatos oldalon - legalábbis remélem, hogy csodálatos lesz a végeredmény, és még ti is így fogjátok gondolni.
Most mi van itt?
Engem már ismerhettek a Logolepsy nevezetű oldalról. Amikor azt az oldalt létrehoztam, sokáig el akartam határolódni a fanfictionöktől, de végül nem bírtam ki. Mivel viszont sok ismerősöm nem nézné jó szemmel, és az ott megjelenő tartalom a személyes Facebook oldalamon is helyet kap, ezért a rajongói történeteket elrejtettem az oldal mélyére, hogy csak azok találják meg, akik arra valóban érdemesek.
Ezzel az egyetlen probléma, hogy macerás, bonyolult és annyira senki nem eltökélt. Szóval, most, hogy a Logolepsyre is igyekszem visszatérni, úgy döntöttem, itt az ideje teret adni a bennem élő fangirlnek - így jött létre az Amphigory.
Amphigory
Mi azaz Amphigory? Szerintem egy baromi jól hangzó, végtelenül szofisztikált szó (ebben hasonló a Logolepsyre, éppen ezért a név). A writers write Fb oldalon bukkantam mind a két szóra. Az amphigory, definíció szerint "a meaningless or nonsensical piece of writing". Ez magyarra lefordítva annyit tesz: egy jelentéstelen vagy értelmetlen írás.
Na, így már annyira nem is fennkölt. 
Azért ezt választottam, mert én magam nem vagyok jó az értelmetlen, szerelmi sztorikban. A fanfictionök viszont általában ilyenek. Legalábbis az enyémek. Éppen ezért általában semmi értelmük nincsen, és ez a szó tökéletesen kifejezi az ilyesmit.
A történetekről
A történetek egy része már felkerült a Logolepsy fanfiction szekciójába, így onnan ismerősek lehetnek. Azokat, amik egyáltalán nem találtak rajongókra, átvarázsoltam ide, azokat viszont, amelyek ott már kommentet kaptak, a helyükön hagytam: őket az Extrák menüpontból érhetitek el. A továbbiakban azonban, minden rajongói történet erre az oldalra fog felkerülni. Ezeket, mindegyiket, a Bejegyzések menüpont alatt fogjátok megtalálni, ahol az ehhez hasonló, nem történetes bejegyzések is meg fognak jelenni.
Maguk a történetek különböző fandomokról fognak íródni. Saját karakteres, vagy élő szereplős történetet ne várjatok, meglévő karakterekkel operálok, csupán a környezet és a szituáció lesz más. Könyvek, filmek, sorozatok alapján fogok dolgozni, így aki sztárok után kutat, az sajnos rossz helyre tévedt.
Én magam támogatom az LGBTQ közösséget, támogatom a GirlPower tematikájú dolgokat. Politikát nem nagyon szeretnék az oldalra hozni, de ezekben én hiszek, így nagy valószínűséggel ilyen tartalmak fognak megjelenni az oldalon.
Hogy értem ezt?
Úgy, hogy a megjelenő történetek egy része slash/femslash lesz. Tehát azonos nemű karakterek fognak kapcsolatba bonyolódni. Egyelőre nem látom, hogy az LGTBQ dologhoz más módon is hozzányúlnék, de azon se lepődjetek meg.
A GirlPower maximum a karakterek jellemében jelenik meg, esetleg néhány beszélgetésben. Nem akarok letolni senki torkán ezeket a dolgokat, ezért nem lesz Women's March meg ilyesmi, ettől nem kell tartani. Szeretném ezeket a dolgokat úgy kezelni, mint teljesen normális, említésre sem méltó dolgokat. Akinek ezzel valamilyen problémája van, az megkereshet e-mailben, kommentben, Facebookon, és elbeszélgethetünk a dologról. 

A történetekben előfordulhatnak véres, trágár vagy szexuális tartalmak, ezeket mindenki saját felelősségére olvassa. Nem gondolom, hogy az írásaim túl durvák lennének, de én szóltam.
Az oldalról
Az oldalon találtok feliratkozói modult, chatet és komment szekciót, ezt teljesen nyugodtan használjátok. Lehet trollkodni is, de ha az a célod, hogy megbánts, akkor felesleges - lelkiállapotomtól függően ezeket a dolgokat vagy törlöm, vagy visszaszólok, de érdekelni nagyon nem fog.
Viszont: ha építő jellegű észrevételetek van, vagy valami nem tetszik, teljesen nyugodtan írjátok le nekem, igyekezni fogok, hogy változtassak a dolgokon. Természetesen minden mást is, minden gondolatotokat, észrevételeteket írjátok le, boldogan fogok olvasni mindent.
Ezen kívül az oldalak között, mint mondtam, van egy link a Bejegyzésekre, van egy a korábbi munkáimra, van egy bemutatkozó oldal (ami hamarosan frissülni fog), és van egy Csere oldal - így tehát a cserelehetőség él, írj bátran, és megoldjuk :) Plusz, h a valakinek szüksége lenne a mobilnézet linkjére, azt is megtalálja.

A képek szintén linkeket rejtenek; az első a Logolepsy linkje, ez az én oldalam, mint említettem. Kisregények, novellák, egypercesek és cikkek lelőhelye, nézz be bátran. Az Absurdum Sybil blogja, szeretett barátnőm, aki nyaggatására készült el ez az oldal. Az ő munkái csodásak, nézzetek be hozzá, meg nézzétek meg az Instagramját (ITT), mert a munkái elképesztőek. Itt is lesznek fent fanartjai, amik a munkáimhoz készültek. A Captain az Bri. blogja, szintén fanfictionökkel dolgozó barátnőm; a Papírfecnis fiók pedig Daremo saját honlapja, akinél már cikkek, írástechnikai tanácsok és novellák vannak.

Lentebb van egy chat, használjátok bátran. Alatta a kreditek és az oldal adatai, az elérhetőségem van, írjatok, ha kedvetek szottyan. 
Tervek
Terveim szerint még lesz egy szómagyarázat a blogon, és folyamatosan érkezni fognak a történetek.
Fandomok
Főbb fandomjaim a Trónok harca, a Star Trek, a Marvel, de várható történet a Sherlock, a Harry Potter, a 100, a Legenda, a Teen Wolf, a Jurassic Park, a Downton Abbey és a RocknRolla rajongóinak is. Ez folyamatosan bővül és változik, mindig kedvemtől és aktuális agymenésemtől függ. Kérjetek bátran, és nem ígérem, hogy teljesítem, de ha valamit feldobtok, az nagyobb eséllyel történik meg.
Még valami:
Őszintén nem hiszem, hogy valakit ez riasztana vissza, de egy próbát megér. Szeretném, ha az én szellemi termékeim az én tulajdonomban is maradnának, így bárminemű engedély nélküli felhasználás és/vagy másolás nagyon elszomorítana.
Köszönöm.
Meg amúgy a plagizálás illegális.

Csókpuszi mindenkinek, remélem találtok valami kedvetekre valót.
Fruzsi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

"Lehet-e némán teát inni véled,
Rubin-teát és sárga páragőzt?"